Jump to content
Stray Fawn Community

magnolia

Member
  • Content Count

    2,948
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

magnolia last won the day on December 23 2019

magnolia had the most liked content!

Community Reputation

4,903 Excellent

About magnolia

  • Rank
    :DDD

Recent Profile Visitors

4,433 profile views
  1. magnolia

    New cat! Yay!

    ahhhh, the chick bin at the farm store. I can't resist those babies even if they are always labeled wrong
  2. magnolia

    New cat! Yay!

    ahhhh, the chick bin at the farm store. I can't resist those babies even if they are always labeled wrong
  3. magnolia

    I draw cat lol

    made this real fast seashell! the biggest doormat of deputies your kitties are so cuteee!
  4. magnolia

    I draw cat lol

    Ohhh could I have one please? Hold on a sec
  5. heres this, uH that looks like a nicheling-ramfox hybrid. I imagine that some of them are more domesticated like wolves/dogs and help the humans to hunt etc
  6. I was thinking hunt, because that would make it more of a conflict. y'know But i dunno yet. I made some quick digital art imma post here
  7. I might not even make it an RP but just write a story about it I need to write more
  8. No stealing my idea...still need to do some world building 😆 and more concept art ofc
  9. More info coming soon... but I have midyear exams coming up so I gotta study but basically my idea is, a tribe of humans or humanoids,,, living in the niche islands I don’t know which one, or if they island hop but basically they are on a quest to hunt down a nicheling covered in gems that they believe will give them immortality or something? Idk heres some quick concept doodles on classwork Balance bear skin dress is my favorite, kinda inspired by Inuit but I didn’t use a reference oof
  10. magnolia

    the weather

    Yes I old :,) okay guys yesterday got as high as 72! I went on a walk with my family and frolicked in the yard like a six year old, it was great Aaaand today it is cloudy and lightly snowing at 30... Honestly don’t care what happens to the weather at this point, now that the holidays are over
  11. magnolia

    the weather

    I’m getting my permit soon
  12. This is straight from my nightmares it looks like a fat dog centaur
  13. Dee Dee is worse...
×
×
  • Create New...